POT PET CIK DORAEMON

My photo
Bertemu di layar, berbicara di maya,bunga mawar semakin mekar, jiwa riang hati gembira.

Thursday, September 8, 2011

dulu sebaris skrg sepotong secebis

hye korang :) hmm tgh3 tenangkan jiwa...ambik feel nk study blik ni...boleh bergurau3 sgn adik3 td.... ape yg dikatakan dlu sebaris sekarang sepotong secebis...??? haa cuba kita tgk yea... dlu masa kita sblum lahir...mama,ibu,umi...ayah,abah,abi siap2 dh eisyh " syg nk letak nama apa ank kita ni yea?" jawapannye pun " haa letakla nama elok3...klau laki kita letak muhammad saiful islam ke...gurl plak ltak la nurul syuhada nurul ain ke?" haa pnjang xterkata kn hehe so lahirnya kita ke dunia mama pun kata " haa muhammad naq shah bandi bin ahmad sila angkat tangan haa" tgk pndai kata mama...comel kan.hehe mai lama ckit ce dgr mama pggl pe plak...muhammad naq shah bandi jgn lari nnt jtuh!" aih pndek dh ckit tu... mai besar skit mama pggl pe...kadang3 shah, satg bandi,kjap lagi naq pula...ikut kesesuaian kan...hehe... so jadila DLU SEBARIS SKRG SEPOTONG SECEBIS..... lasts ape jadi...eh kamu ni dh pndai melawan xckp mama yea...haa mna nma dh tu...sdap je mama ltak nma kcik3 bsar3 mama pun xlrat pggl dh... adik la, kakak la,hilang dh la nma kita...cikgu plak la penat pggl nama kita yg pnjg tu hehe... ape pun...setiap nama tersirat dgn makna yg tersirat...so fahamilah mksud nma kita n behave la baik2 sesuai dgn nama kita okeh readers! hee so ape pun nma anda...jgn biaq org pggl sesuka hti yea...sbb nma kita ada mkna.n bila org sebut jdi doa...so keep in ur mind! so think about it... roger n out!!!

3 comments:

Zul Fattah said...

oo.. memang betul r wei.. dulu sebari skarang entah nama apa yg dipanggil x tahu la..

sukmarizky said...

haa kan2...biasa la...dlu kan smgt nma sdap2 hehe

Acik said...

a'haaa ... paham2! nama panjangpun lama2 jadi pendek jer!

folo dr kelab blogger BA. :)