POT PET CIK DORAEMON

My photo
Bertemu di layar, berbicara di maya,bunga mawar semakin mekar, jiwa riang hati gembira.

Sunday, October 24, 2010

bila exam memburu


setiap kali tarikh exam ditampal diboard, aku mula rse semacam,sejuk,menggigil, owh tidakk gemuruh sangat2, walaupun aku dah study tapi still rsa semacam sngat2...
mama selalu kata:" kak,blajar sungguh2, cpai target utama, kna bntu famly...kita bukan org kaya"
kdang2 adik2 aku pun ckp';"JIKA KAU FIKIRKAN KAU BOLEH,KAU PASTI BOLEH MELAKUKAN"
oh tidak....huhu...mengenangkan semua yg tersayang aku jadi sngat bersemangat. tp bila tinggal sehari je lagi nk exam...aku dpat berita...hmm...kne tabah dan sbar.jika aku terus berusaha pasti aku akan dapat lakukannya...jika aku terlalu terganggu dgn ape dh jadi....aku seperti brung xde syap..huhu...hhuh
dengan ini saya sebagai pelajar, anak, juga warganegara MALAYSIA, berikrar akan tumpu sepenuhnya untuk terus berjaya dan berusaha sepenuh daya demi mencapai cita2 wlau ada peristiwa duka sebelum bermula..."GO GO CHAIYUK"

No comments: